Amikor felvettem, boldog volt, ahogy lehet egy homokozóban 🙂

Volt keksz mandulavajjal…

… és burgonya volt joghurttal! Egy furcsa snack, de nagyszerű egy 5: 45p focimeccsen.

Ma este a múlt nyári szezonban zajló focimeccsem volt, ami keserű, mert hiányozni fog az őszi szezon megkezdődéséig, de félelmetes, mert egy epikus hólyagom van a sarkomon, amelynek pihenésre van szüksége. A csatornaszalag nem működött !!

A játékunk szórakoztató volt, mert egy maroknyi barátnőm jött, hogy felvidítson minket !! Azt hiszem, mérges voltam, hogy nem nyertünk itt!

És itt biztosan csináltam a robotot.

Tudom, hogy valószínűleg nem a legjobb sört inni közvetlenül 70 perc kemény futás után, de a sör az, amit vágyom 🙂 12 oz üveg a feltöltéshez.

A focimeccsen éjszakákon könnyű vacsorákat tervezünk. Bonyolultabbá tette, mint amennyire kellett volna, de a jobb! Ellopta a felét az olvasztott sajtomat! Elképesztő, hogy Mazen felismerte a figurákat… Firetruck, repülőgép, busz, helikopter, kerékpár…

és miután elolvastuk és énekeltünk, a szerda este keményen összeomlott a kanapén. Tánc!! Szerelem azt a show -t. Egy kis Breyers vanília fagylalt, hogy vele együtt menjenek!

Mi van a holnapra? Ezek a hintaszékek olyan nagyszerű vásárlások voltak!

Cindy

ünneplése! Cindy születésnapja! 26 éves lett? És ő és férje, Eddie, négy fogásos vacsorára fogadták a csoportunkat. Nagyon nagylelkű és ilyen szórakoztató éjszaka!

A legénység! Éjszaka, és csak egy dolog volt, amit tudtam, hogy tennem kell: izzadj ki! Csodálatos módon eljutottam Chris osztályába 8 órakor, és sokkal jobban éreztem magam egy 45 perces táncparti után.

Szeretem, amikor hűvös új dolgok érkeznek a tornácra, és kaptam egy mintacsomagot ezekből a virágzó turmixokból. Csak keverje össze a tejjel és keverje el. Ez az íz nagyszerű volt! Alyssa mindenféle hűtési terméket használta rám – a borsmenta krémtől a menta maszkig -, és kedves volt egy meleg takaró alatt lenni, hűvös arccal. > Megálltam a Belle-nél, hogy kiszálljanak egy ebédet, hogy hazahozhassam Thomasba. Vacsora a Nona + John’s

Thomas -ban, Birch -nél és én csatlakoztunk az egész FAM -hoz vacsorára az North Garden -ben. Voltak alkalmazások, grillezett steak, paradicsompite, saláta, kukorica a macskán és a key lime pite !! ‘Twas egy pihentető és szórakoztató éjszaka.

Portrék: Layton néni! hogy megnézhesse a legújabb Handmaid meséjét velünk. Nagyon jó epizód volt (más néven sok történt!), Csak még két, hogy ebben a szezonban menjenek. Gus még mindig kissé sújt, tehát nem vagyunk biztosak benne, hogy jól gyógyul -e, vagy csak még mindig fáj a műtéttől. Úgy tűnik, hogy jó hangulatban van, és sok rövid sétát végez a blokk körül. testvér és néhány barát. Mazen most a Matt apja tóházában található Dél -Karolinában. Elfoglalt utazási fiú! Ha láttad az Instagram -on, volt egy szuper lo

jó reggelt! Ma reggel szeleteljük a kenyeret a Női 4 Miler képzési programhoz – 700 futó várható! Reméltem, hogy ebben az évben futtatom a versenyt, de valószínűleg szükségem lesz arra, hogy inkább a célba szeleteljek!

Ma mérsékelten könnyű reggelit kaptam, mert nem vagyok biztos a saját futási terveimben, amikor egy kicsit visszatérek. Szeretek napi 3 nagy ételt tartani egy alkalmi snackkel, ha az étkezés messze vannak egymástól, de úgy tűnik, hogy a legeltetés egy kicsit jobban illeszkedik ehhez a pékség életmódjához. Mind a Egy kicsit jobban kiegyensúlyozza az ételeket és snackeket.

A tálban: joghurt, szamóca, fél banán, cville klaszter granola, chia mag. Frissítés! Reggel…. Első alkalommal próbáltam a bikramot, és nem tudtam, mire számíthatok. Tudtam, hogy forró lesz. Tudtam, hogy 26 póz van, amelyek befejezése 90 percet vett igénybe. És ma reggel megnéztem őket, így tudtam, milyenek lesznek. De nem voltam biztos benne, hogy szeretném -e vagy sem. Nem nem szeretem az osztályt, de úgy éreztem, hogy hiányzik a forró jóga részei, hogy szeretek !! Nincs chataranga. Nincs áramlás. Semmi sem „legyen egy a testeddel” szeretettel. Nem „olyan keményen remegek, hogy nem tudom, tudok -e folytatni” kihívást. Nem gondoltam, hogy egyáltalán nehéz! Azt hittem, hogy a pózok megszakadnak, és nem áramlanak nagyon jól, és bár tudom, hogy a sorozat inkább az emésztéshez és az egészséghez kapcsolódik, mint a fitnesz (vagy így a kutatásom arra késztett, hogy hittek), csak nem éreztem, hogy megkaptam Egy jó edzés, mint én, amikor elhagyom Tanner óráit. És nagyon hiányzott az Y2YOGA rockzene!

Tehát az osztály jó volt, de nem nagyszerű. Gondolom, folytatni fogok egy stúdiót. Sajnos nem tűnik úgy, hogy Cville -ben van egy forró Vinyasa stúdió! Teljes szomorúság!

Crystal és Cara nagyon kedvesek voltak! Köszönöm, hogy hölgyekbe hoztál 🙂

miközben jógában voltam, Matt 5,26 mérföldre futott a város körül. A hólyagom már nem árt, de nem olyan közel van, hogy meggyógyuljon! Remélve, hogy találok néhány jó bandaid -ot, hogy segítsen nekem újra futni (nem biztos benne, hogy a Moleskin pontosan azért működik, mert feltéphetem, vagy ilyesmi!) A Kerf villásreggeli. Nagyon remegő voltam és éheztem, amikor 12: 45 -kor érkeztünk ebédre a Beer Run -on.

7 éves csoportként, körülbelül 20 percig kellett várnunk az asztalunkat. Nem terveztem, hogy részt veszek a sörfőzőkben, de amikor láttam, hogy 10 oz -os öntést kaphat, és hogy az asztal többi része megrendel, úgy döntöttem, hogy csatlakozom, és megkaptam ezt a fantasztikus malátás angol ale -t.

Talán nem a legjobb dolog, ha forró jóga után üres gyomorban van, de ez határozottan segített az éhségnek áradásában!

Imádta az újrahasznosítható szalvétákat! de hiányzik a zöldek osztályán. De volt néhány igazán ízletes kombinumuk (és minden helyi tojást és még sok más híres poliface csirkét használtak!). Volt egy édesburgonya és mogyoróvaj levesük, amit nagyon szerettem volna kipróbálni, de mind kint voltak! Bummer. A tojások annyira jók voltak, és a Hollandaise könnyű és friss, és a pesto nyertes kombinációt csiszol. Körülbelül 75% -ot ettem, és a többi részét Matt -mal megosztottam, plusz a legtöbb tátusom. És néhány közepes kenyér, amelyet haraptam át a férjnek

Matt megosztott néhány harapást a sózott marhahús szendvicséről

Nagyon, nagyon rossz szolgálat volt (majdnem egy órát vártunk Ételünkre !?) De nagyon, nagyon jó cég !!! Öt órás autóútra Charlotte -ba. Ki jelenik meg, de a szüleim! Teljesen nem tervezett. (Fogd el ezt?)

Hillsborough -ból indultak, hogy vacsorára találkozzanak velünk, miközben átmentünk 🙂

amit desszertekhez vagyok, Matt a sör. Nem bírhatjuk ki, hogy minden ízt kipróbáljunk!

tehát ezt a problémát egy huuuuuuge sörmintavevővel oldottuk meg, hogy megosszuk az asztalnál.

Minden fajta kortyom volt. Ugyanaz a „mindent ki kell próbálnom” komplex

vacsora anyámhoz, és megosztottam a hummus + pita tálat. Ez a hummus nagyszerű volt !! Nagyon csicseriborsó-y és nem túl olajos. Azt hiszem, a hegy fele volt! Jó volt, de nem mesés a gyenge saláta miatt. De imádtam a ropogós mandulát, és a kötszer jó volt! > (Rendben, ok, kettő volt ezek közül!)

Nagyszerű volt látni a szüleimet – köszönöm a vacsorát anya és apa!

***

Blogolok az autóval haza. Matt nem túl elégedett velem, mert egészen visszahajtott, és kiszálltam az időmből a kormány mögött, mert „blogolnom kell”. Nos, itt csinálom! – Valószínűleg 45 perc ezeket kipróbálhatnád és egy óra. Ugh.

Nem tudom elhinni, hogy reggel új állást kezdök. Késő van. Mentem az edzésemet délutánra. Most jött haza egy házba, ahol nincs hő (a hétvégére tartott) és készen állt az ágyba mászni.

Goodnight!

mindkét irány felfelé! Terveztünk egy tornaterem dátumát, és úgy döntöttünk, hogy az időjárástól függően tartjuk. A „hóvihar” sokkal rosszabb volt, mint gondoltam, és áztattam, amikor odaértem, de szerencsére a kabátom elég jól lefedte az alsó darabjaimat. Csevegni, majd bementek a csoport ex szobájába egy mini szivattyú munkamenetre. Az egyik dolog, amit szeretek a szivattyúval kapcsolatban, az, hogy egy sor gyakorlatot adott nekem, amelyeket egyedül tudok megtenni. Még akkor is, ha nem végezem a teljes 4-5 perces pályát mindegyikre, szép tervem van a solo emelésre. Mary és én mindegyik izomcsoportot a szivattyúból kb. 1 percig végeztük az órán (néhányan az óra használata helyett 15 ismétlés X 4 mozgást számoltunk meg). Körülbelül 12 perc alatt átjutottunk az áramkörön (pihenés nélkül), majd mindent másodszor megtettünk 30 másodperc vagy fél ismétléssel. Nagyszerű mini edzés volt, és elmondhatom, hogy az izmaim fáradtak! Nagyon büszke vagyok arra, hogy én vagyok a súlyellenes életem, hogy a szivattyú nagy hatásait rám gyakorolt.

Visszatérve otthon (a hóunk mostantól slushos konzisztencia), ezt a szuper zöld ebédet készítettem! Ringatva a preggo savanyúságot !! Csak szeretem a szendvicseken lévő ropogást. Mindig szerettem a savanyúságot rajtuk, és nem tudom, miért gondolom, hogy soha nem gondolom, hogy hozzáadjam őket.

szőlő az oldalon. Az élelmiszerboltom már az ökológiai szőlőből van kimaradva. De őrülten vágyakoztam velük, ezért hagyományos voltam, és megígértem magamnak, hogy nagyon jól mosom őket.

Végül készítettem egy saláta turmixot! Vanília mandula turmix keverék. Szeretem a hozzáadott óriási ízlést, valamint a tápanyag -lendületet.

Nagyszerű ebéd!

További hozzászólások Kath -tól:

Meglepve a Sunshine! T aludni – van egy mezőgazdasági termelői piacunk, ahová eljuthatunk! És egy 10:00 test szivattyú osztály. Wheeee!

De először szeretni kell néhány zabot. csésze skót zab 1/2 csésze víz1/2 csésze tej1/2 banán1 evőkanál chia magspinch só, a kék gyémánt szerelem kilaszkás vanillalotjai az alsó sarokban

Kerékpározást kaptak!

További hozzászólások Kath:

Itt vannak a kalandjaink és az ételeink az édes, édes nyár utolsó heteiről 🙂

this! A parkban!

Ez az iskola első napja!

A fiúk ilyen nagyszerű táborokkal rendelkeztek. A Mazen három különböző szabadtéri táboron keresztül forogott, és leginkább szerette a halászati táborot. A fiú szeret horgászni! A Living Skills Camp -ben is készített egy csapdát, és sok napot egy vidék közepén úszó lyuk körül úszott.

Új osztálytermek

Birch ma reggel visszatért a szokásos iskolájába, és alkalmazkodni egy új osztályteremhez. Az átmenet sokkal könnyebb volt ebben az évben, főleg azért, mert ugyanaz a tanár volt a táborában ezen a nyáron, és ismeri az osztály többi gyerekét. Mégis sír, amikor eldobom, és az első nap rendkívül nehéz volt! Amikor felvettem, boldog volt, ahogy lehet egy homokozóban 🙂

A maszkot viseljük (tudjuk, hogy a vers?)

Mindkét fiúm maszkot visel az iskolába. A belátható jövő, és ezzel nagyon jó vagyok. Mindketten hozzászoktak, hogy viseljék őket, és soha nem panaszkodnak. Átlépem az ujjaimat, mindkettő oltás az ősszel, és azt tervezem, hogy mindkettő megkapja, amint csak tud. Akkor talán csaknem két év alatt először engedhetjük meg a megkönnyebbülést.

A nyári kutyanapok

Egyéb kedvenc kalandok a közelmúltban: a táboron kívüli felszerelések látogatása…

… és a cikádák tanulmányozása !! Attól tartok, hogy ez a fickó nem tette meg. A könyvtárban könyveket olvasunk a pókokról és a büdös hibákról is! Mango + zöldek smoothie a napi betakarítással, amely olyan ízű, mint a friss uborka! Van egy új promóciójuk, a BTW, azaz a „Vásároljon többet többet”, akár 40 dollárig: 25 dollár 9 tétel, 30 dollár 14 tétel vagy 40 dollár 24 tétel. és áfonya

és palacsinta őszibarack és áfonya! Blues!

A tényleges hamburgerek

A tényleges hamburgerek néhány mintát küldtek nekem, és ezek a nagyon zöldség hamburgerek nagyszerűek !! A barnult élek valójában sajt, amelyet hozzáadtam, és imádtam az extra ropogást! Nagyon szerettem a zöld hamburgert és a kelkáposztát, a brokkolit és a spenót belsejében, mintha friss lenne.

Ezután kipróbáltam a fekete bab fajtát, és ez is fantasztikus volt! A sajt és a ketchup teteje az oldalán pirított cukkinivel.

“tojás saláta”

más néven egy nagy saláta, tojással a tetején! Ráadásul azok a finom parmezán ropogók a Trader Joe’s -től.

vacsorák

A kék kötény továbbra is ringatja a menüt. Olyan sok a sokféleség hétről hétre.

Kék kötény lazac és rizs tálak

csirke krémes koriander szószban, rizzsel

görög feta hamburgerek

yum, yum!

grillezett sertésborda

mesés aiolival, grillezett cukkini és bab salátával. Ez olyan jó volt! Percek. ), kapor és kóser só.